Pierwszy raz z wami.

Na początek kilka słów o mnie i blogu. 




Hej mam na imię Lena, jestem już na etapie starzenia się ( 23 lata ;D )
 . Mieszkam w niewielkiej miejscowości na Podlasiu - Sokółka,
Dla osób wierzących może coś zaświta " Wielki Cud w Sokółce " , ale w sumie to mało istotna sprawa.
Mieszkam w bloku z narzeczonym i dwójką dzieci Sebastian ( 5 lat ) i Maja ( rok ).

No i nie zapominając o najmłodszych.. od niedawna mamy sunię TTB - "Szpera''-
nie będę tutaj rozwijać tematu jej imienia ( może innym razem jeśli kogoś by to zainteresowało ) . 





Założyłam bloga , gdyż chciałabym się dzielić tym co udaje mi się testować poprzez konkursy, akcje testerskie no, ale co to była by ze mnie za kobieta jak bym sama nie przeszukiwała sklepów w celu promocji.
 Recenzje na stronach, z których dostaję produkty nie są wystarczająco rozpowszechniane, a chciałabym aby moja opinia docierała do większego grona odbiorców . 



W najbliższym czasie przekażę wam opinię z ostatnich produktów , które testowałam, a było to...  Zostawię was w niepewności.

                                        




( a to moje wspaniałe pociechy, które są dla mnie całym światem )

 Do zobaczenia niebawem ...

Zachęcam do obserwacji, na tym poście na pewno nie zaprzestanę ! 



12 komentarzy:

  1. Witamy w świecie blogerskim i testerskim:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O super. Tez mam takiego bloga co testuje itp :) powodzenia. Oczywiscie obserwuje. I wcale stara nie jestes , ja starsza o dwa lata od ciebie. I juz sie dorobilas dwojki xdd a ja w wieku 23 dopiero urodzilam hehe. Dzieciaczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej. Witaj. Ja mam 33 lata czyli juz babcia chyba powinnam byc 😜 mam dwojke synkow, 8 i 2 latka. Powodzenia i zapraszam do siebie

    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w żadnym przypadku nie napisałam że jestem stara tylko ,że weszłam w erap starzenia się.

      Usuń
    2. Oj tam gadasz 😙 przeciez my w kwiecie wieku.
      Wprawdzie obiwiązki sa ale mi sie to zycie bardzo podoba. Jestem mama 8-mio i 2- letniego chlopca.
      W przypadku corki wiesz jak chcialam nazwac? - Lenka. Bardzo podoba mi sie to imie ❤ pozdrowionka.
      Oczywiscie je i zapraszam do mnie

      Usuń
  4. Świetne ! Czekam na nowe wpisy i dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy i czekamy na kolejne wpisy kochana !

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w świecie blogowania! ;))
    Obserwujemy? Ja już. ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i zapraszam do mnie :) monikurkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. witam,i czekamy na pierwsze posty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 . , Blogger