Kampania O.B - Żyj Pełnią Życia

Do kampanii O.B dostałam się przez nominację.
Na paczkę w sumie nie oczekiwałam długo. Najbardziej zaskoczyła mnie ilość " próbek " do rozdania. 

Najzabawniejsze jest to, że bardziej zaintrygowany wyglądu i zawartości paczki okazał się mój narzeczony od razu zabrał się za oglądanie zestawu burcząc coś pod nosem " Baby to jednak dziwne toż w takich zatyczkach to pewnie nie wygodnie ". Ja siedząc obok tylko i się śmieję.
Wiem, że dla niektórych z nas ten temat jest krępujący i raczej zaliczany do tabu, ale ja osobiście uważam, że jednak wszystko idzie do przodu, świat się zmienia i nie ma co się wstydzić bo taka nasza kolej rzeczy.
Przyznam, że pierwszej miesiączki dostałam bardzo wcześnie jeśli moja mama dobrze pamięta byłam między klasą 4 podstawową , a 5. Dla mnie to był jeden wielki szok, pamiętam jak dziś. Mama nie wpadła na to by tak wcześnie ze mną o tym rozmawiać bo uważała mnie jednak za małą dziewczynkę i w chwili pierwszego krwawienia przybiegłam z płaczem do mamy, żeby dzwoniła na pogotowie bo się boję. Najśmieszniejsze z tego jest to, że mama rozpłakała się razem ze mną krzycząc " moja córcia staje się kobietą ", a tata burczał pod nosem " i weź tu zrozum kobiety " ...  Nie o tym miałam pisać tak naprawdę, ale miło mi się to wspomina. Od pierwszej miesiączki używam właśnie tamponów miałam mały problem na początku ze zrozumieniem całej aplikacji , ale okazało się to banalne. Mama, która nie jest zwolenniczką " zatyczek " namawiała mnie to podpasek, ale przyznam że po mimo ciągłej zmiany na czystą moja skóra w tych miejscach się odparza. Dlatego ufam tylko tamponom.
Tampony z OB sa dość drogie, ale mają bardzo dobrą jakość! Posiadają unikalną jedwabiście gładką otoczkę SilkTouch, która ułatwi wprowadzenie tamponu. I Trzeba przyznać, że producent nie kłamał, ponieważ wprowadza się go naprawdę łatwiej i płynniej. Co do sznureczka jest bardzo solidny i nie urywa się nawet przy bardzo mocnym pociągnięciu, więc nie musimy się martwić, że się urwie.


1 komentarz:

  1. Dzień dobry, pisze bo jestem rozczarowna.. załozyla pani konto na fb, i zaraz nagle usuneła ? nie ma z pania zadnego kontaktu. Małgorzata Bińkowska

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 . , Blogger