Witam Wszystkich czytelników.

Witam Wszystkich czytelników. 

Wiem że w ostatnich miesiącach bardzo Was zaniedbałam ale nie wynika to z mojej nie chęci tylko najzwyczajniej w świecie z braku czasu. Tylko na początku w pierwszym poście napisałam wam kilka słów o sobie, więc może teraz też trochę napiszę . Otworzyłam hodowlę psów rasy American Pitt Bull Terrier . W maju na świat przyszły poprzez cesarskie cięcie wspaniałe maluszki - stąd też całkowity brak czasu.
Szczenięta szybko wyrosły i trafiły do nowych domów więc mam teraz trochę czasu na zajęcie się blogiem. Będę próbowała nawiązać kilka współprac ale na razie zachowam to w tajemnicy. Jak tylko dostanę produkty na pewno się o tym dowiecie :)
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 . , Blogger